brand reflex tool reclamespotter - reclamespotten

Brand Reflex Tool, Ger van Beek Reclamespotter

-



BRAND REFLEX TOOL= RECLAME REFLEX TOOL = RECLAMESPOTTER.




WE MAKEN RECLAME WEER LEUK OM NAAR TE KIJKEN EN VOOR DE CONSUMENT WEER UITDAGEND ER BIJ BETROKKEN TE RAKEN EN ER IN TE PARTICIPEREN

DE RECLAMECONSUMENT ALS RECLAMESPOTTER VAN RECLAMESPOTTEN?

Ger van Beek / van beek communicatie bedacht de conceptnamen BRAND REFLEX TOOL / RECLAME REFLEX TOOL na maanden van brainstormen hoe lucratief het 'Reclamespotten' en er in te participeren voor de consument als 'Reclamespotter' zou kunnen zijn. Mijn conceptnaam hield ik Joao Varela voor die met zijn idee denkt in het digitale platform principe van 1.0 naar 3.0. En dat dat sluit daar naadloos aan op aan en daar ben ik trots op. Op dit moment heeft Joao Varela in zijn sites mijn concept- en roepnaam 'Brand Reflex Tool' als aandachttrekker voor zijn principe idee en waarvan ik de smart en intelligence mogelijkheden van harte onderschrijf.





Wat ik met de Brand Reflex Tool = Reclame Reflextool = ReclameSpotter ReclameSpotten nog meer wil bereiken?

Het marketingroer moet om, maak de consument RECLAMECONSUMENT en laat hem participeren als een groeiende aandeelhouder

Alleen met creativiteit kunnen we verander processen op gang brengen. Het is de hoogste tijd. We leven in het participatie tijdperk.
Wat doen we daarmee als marketeer en communicatie strateeg?

Te veel van hetzelfde uit het STOFFIG TE WORDEN DIGITALE SPROOKJES BOEKJE.

SPROOKJES BESTAAN NIET
Nu moeten we de consument betrekken in het reclamespel en laten participeren in de boodschappen die we dagelijks tot ze richten. Hiermee zullen we enthousiaste participanten werven omdat ze er deelgenoot van worden en er profit ten goede komt. We moeten de Reclameconsument laten participeren, waardoor meer interesse ontstaat er naar te laten kijken om er zelf creatief wat mee te kunnen en laten doen en er invloed op uit te oefenen.

Tijd voor de betrokken RECLAMECONSUMENT.
Dat kan door een beroep te doen op de creativiteit van de consument. We zoeken de regie weer bij de consument als Reclameregisseurs. Laten we de consument daarin als aandeelhouder delen. Dan wordt reclamemaken weer leuk en uitdagend. Dan wordt reclame pas echt voor en door ons allemaal gemaakt.

We maken de RECLAMECONSUMENT ONZE RECLAME AANDEELHOUDER ONS GEWETEN EN RECLAME SPIEGELREFLEX

Want we zijn toch vooral benieuwd naar wat men er van vindt. De boodschap, beleving en wat voor gevoel men er bij krijgt. Naar die antwoorden zijn we op zoek. En er kan veel meer met de inhoud de visuals en de content gedaan worden.
Dat wordt weer top creatief strategisch cryptisch ontwerpen met een bijzonder effect.

Het ei van Columbus?
Hoe laten we de consument optimaal participeren en kunnen we hem aandeelhouder maken.

Daarom spreek ik van een Brand Reflex Tool = Reclame Reflex Tool waarmee we de RECLAMECONSUMENTEN als teamgenoten van het product, het merk en dus de Reclamemakers als aandeelhouder zie participeren

Daarover wil ik het met rechtgeaarde creatieve marketeers en marketing- en productmanagers graag eens hebben.

Jullie kunnen een afspraak maken, ik beloof je, dat werkt verrassend en verhelderend. Hoe in Reclameland het roer drastisch om moet.

Leve de Participatie Tool: Brand Reflex Tool


Ger van Beek / van beek communicatie
de bedenker van de conceptuele naam Brand Reflex Tool, en meedenker in conceptuele ontwikkeling.


maak een afspraak

Of mail even naar info@randstadnieuws.nl..

Ger van Beek / van beek communicatie de bedenker van de conceptuele Brand Reflex Tool, de verder dragende conceptuele benaming en meedenker in conceptuele ontwikkeling.

Ger van Beek
Van Beek Communicatie

info@vanbeekcommunicatie.nl

RandstadNieuws / RandstadNews

info@randstadnieuws.nl

Meld nieuws